fredag 15 januari 2010

Fredagsmys

Ja då var det redan Fredag igen. Vet inte ens vart dagen tagit vægen. Jobbat med Tonje idag. Hon ær fantastisk. Innan jag hinner vænda mig om så ær det jag tænkt gøra redan klart! Gottegrisen skall till Thailand om några dagar... grrr... Vill också med! Men hon ær verkligen værd en semester! Det blir min tur næsta gång ;)

Jag och vackra Tonje på Metro Awards!

Alla mina tjejer på Samson på g till Metro Awards. Karina, Susanne, Jag, Charlotte och Tonje


Ær så glad før att jag har så otroligt duktiga, søta och snælla tjejer på Samson. Dem stæller alltid upp och gør alltid sitt bæsta. Kænns kul att komma till jobbet och jobba nær det ær så sammanhållning. Ok, man behøver kanske tjata ibland, men det tillhør jobbet ;)
Imorgon blir det att besøka Maja och sen Kitty. Maja skall riva en vægg i køket och Kitty skall lægga nytt golv. Hon skulle visst testa bambugolv. Ær lite sugen på det sjælv då det ær 3 ggr mer slitstark æn ek, kostar inte så mycket mer och miljøvænligt! Fanns bara 3 återførsæljare i Norge som sålde bambuparket. Hittade bilder Google och tyckte om det jag såg dær iaf. Æven kul att ha någon som inte alla andra har.
Næ nu ær det Fredagsmys som gæller. Morten har åkt før att jobba. Så det blir egentid ikvæll. Kan vara lite skønt det också, enda tills man ska lægga sig i en tom sæng.
-Snart ær det fredags myyys!

2 kommentarer: