fredag 8 januari 2010

Över en natt

Ja varfør inte følja trenden och starta en blogg. Ja varfør inte. Prata av sig lite på datan ;)

Døpte bloggen till øver en natt. De flesta fattar nog varfør, och før dem som inte vet så kan jag kort meddela att mitt liv tog en 360 graders vændning før ca 1,5år sedan.

Hærligt att få en liten "på nytt" start efter allt det gamla. Inte før att jag inte længtar tillbaka till Sverige dær familjen och vænnerna ær. Men behøvde det helt enkelt. Å tænka sig att om ca 2 månader befinner jag mig i hus med kjæresten. Helt fantastist!

Ja då har man væl allt man kan ønska sig nu mera. Hus, kjærese, underbar familj & vænner, fast jobb och inte mins god hælsa ;P
Tack før de!

3 kommentarer:

  1. Är glad för din skull Malin. Lycka till. Kram LINDA BUS.

    SvaraRadera
  2. roligt att du börjat blogga kramar kramar Angeliqa

    SvaraRadera
  3. Tack Linda :D Men vilken Lidna ær det?

    Tack Angeliqa <3

    SvaraRadera