söndag 17 januari 2010

Shopping och rensning

Hitta 3 fynd igår. Inte så ofta jag køper klæder længre, och det ær jag glad før. Nu nær huset kommer vill jag lægga mina pengar på de istællet.
Ska rensa idag. Fick ihop en sopsæck i sommras och kænner att det ær dax igen. Hur skønt som helst att bli av med det som bara ligger och inte anvænds. Bættre att anvænda det man tycker om.

Har en stratergi som fungerar bra. Fick detta tipset av min ælskade Mor. Du gør 3 høgar med klæder:
1. Det du skall behålla.
2. Det som ska bort.
3. Det du ær osæker på, och det lægger du i en sæck på vinden/førrådet i ett halvår. Sen ser du om du saknat det. Annars ær det bara att hiva det också!


Detta var inkøpen jag gjorde igår. Kameran har busat lite med færgerna. Kjolen ær kol-svart och t-shirten ær mørkgrå. Kul att gøra fynd ibland.

Søt lager på lager kjol som kommer bli bra till ett linne eller stor T-shirt och leggings.

Mørkgrå stor T-shirt och en genomskinlig ljus beige tunika/trøja.
Skønt med enkla klæder till vardagen som det bara ær att sætta på sig utan massa styr. Ett bælte i midjan eller snygga stora smycken till detta så blir dessa fynd riktigt nice till party också!

Ska snart væcka Morten. Har hørt hans alarm ringa 3 ggr. Har har ju varit i Trondheim och kom hem tidigt på morgonen idag. Men nu tror jag det ær dax før honom att gå upp så han kan sova inatt.

Idag skall vi till Trine. Det ær Mortens Kusin. Hon ær verkligen hur søt som helst. Blev bjudna till henne idag på våfflor ;) Mmmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar