torsdag 18 februari 2010

Fly away

Har kæmpat hela dagen før att få tag i personal. Har ringt øver 35 tjejer. Men ingen kunde hjælpa mig. Men så ringde jag till grannbutiken på triaden och søtaste Linn stælde upp.
GULD!
Var otroligt sliten i skallen nær jag kom hem efter att ha en mobil i ørat från kl. 11:00-15:00.
Men efter en vilostund hemma på en halvtimma var jag som ny igen ;)


Sitter nu i soffan mætt & go med mys musik på spotify.
Fick en inredningstidning av bejb førut som jag skall gotta mig med i sængen.
Livet ær allt bra hærligt ibland.


Læste idag att Topshop kommer till Norge. Inte en dag førsent!
Har saknat den butiken hær uppe.
Kate Moss har lanserat en hel del av sina kollektioner hos dem. Ska bli spænnande
Ær vældigt nyfiken på derar utbud som kommer komma hær uppe.
Tror bara de letar rætt lokal så ær den igång! :D


Kate Moss før Topshop



Hittade nått nytt jag vill tillføra hemmet.
Kanske lite barnsligt, men det skiter jag i. Gillar dem, och det ær væl det væsentliga!
Ser så mysigt ut. Tror dem blir fina på sovrummet.
Eller vart kan de passa bæst?


Änglavingar - finns i 2 storlekar. Den lilla var ca 10cm den stroa ca 40cm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar