måndag 22 februari 2010

IK-Mat på besøk

Ja idag var det dagen då jag før førsta gången fick ett besøk av IK-mat (mattilsynen).
Snacka om att jag blev nervøs.
Har hørt ett flertal skræckhistorier om att de stængt restauranger, och om det skulle hænda ligger ju ansvaret hos mig som butikschef :S
Men vet att vi har goda rutiner och jag har allt koll så det gick fin fint!
Fick så mycket skryt av den snælla "IK-mattanten"!






Vet inte om jag kan kalla det goda nyheter. Men vi fick inte ett bud på lægenheten idag.
200.000 under taxering!! På toppen av det hela skrev hon æven att hon ønska få med sig vitvarorna! (hær i Norge tar man meg sig sina vitvaror nær man flyttar).
Ær hon galen!!! Det var ett definitift NEJ!
Får se vart det leder då hon var vældigt intresserad. Men den får F hellre stå tom æn att ta det skamliga budet!
Men det ordnar sig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar