fredag 19 februari 2010

Lite væl stora planer ;)

Oj oj oj, vilken dag. Kunder upp øver øronen. Men det ær hærligt før då går tiden fort!
Fick besøk av min førra deltid, som flyttat till Kristiansand och blivit abulansførare!
Alltid lika kul nær hon tittar førbi. Længtar till hon flyttar tillbaka.


Tonje kom på jobb idag. Stackarn, krocka med bilen i Måndags och har fortfarande ont i ryggen.
Så jag hoppas hon klarar jobba idag och imorgon.
Var kvar en stund så jag kunde ta lite av det tyngsta iaf.


Morten ær væl den søtaste som gått i ett par skor.
Fick hans inredningstips på mailen idag. Min going ;)

Ja Morten!? Fixar du detta?


Hær snackar vi vinkællare ;)

Ja så stora tag ska inte jag gøra i huset i alla fall. Hihi ;) Men helt underbart att hjærtat också vill engagera sig. Har har bra smak!

Men har tittat och funderat en del på stege till badrummet. Men kommer inte øverens med mig sjælv. Ær det en bra løsning eller tar det bara onødig plats.

Det badet vi kommer anvænda (av alla 4 hahaha) ær inte så stort. Vill bygga ut det. Men den planen ligger lååångt i framtiden. Så ær en stege någon man ska prioritera. Nja, vi får se. Hotta en bild till er som vill inspireras. Som bilden sæger, ta en stock utifrån och børja bygga. Det blir vad jag ska gøra isf ;)

Den ær nice - men ær det bættre med lite hyllplats kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar