onsdag 10 februari 2010

Onsdag och Vilken dag!

Sol, sol och ænnu mera sol hela långa dagen. Så dejligt!
Æven om jag jobbar inne så ær det stora fønster så jag ser solen hela dagen. Nær jag gick ut en svæng på rasten var det t.o.m en aning varmt i solen. *Lycka*


Jag och Morten åkte till Aker brygge direkt efter jobbet. Myste lite extra mitt i veckan med ett resturang besøk. Ibland får man lov att lyxa till det æven om det inte ær helg. ;)


Var på IKEA en svæng efter det. Hade turen att træffa Kristina som var på jobbet. Hon ær bara før søt. Vi ska ta oss en dejt på Fredag. Hon kommer ut till mig på jobbet och så tar vi oss en runde på centret. Sen blir det Sverige till helgen. Ska krama ihjæl min familj <3



Kicki på Lucia 2008. Søtaste guldfisken som finns ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar