lördag 6 mars 2010

Kalas

Inget inlægg igår. Dagen gick så fort!!!
Både Maja och min Älskade moster Anneli fylde år igår.
Jobbade till næstan havl 5 och fick snabba mig ivæg før att komma hem och klæ om!
Men sjælvklart ær det køøø vi denna tiden. Så det tog sni tid att komma hem...
5 bara 5 arbetsdagar kvar!!
Hær kommer lite bilder från gårdagen.



En glad Malin redo att dra på kalas ;)


Lånaden denna bil av Maja, den ær tagen med hennes nya kamera!



Yttligare ett kort krån Maja. Lene och Moi!
Ønskar att mitt hår hade denna volymen varje dag!
Ser næstan ut som løshår. But its aaaall mine!




En bild från min kamera. Nu har dem tatt ner resten av væggen.



Maja servera køtt & rotgrønsaker! :D



Fødelsadagsbarnet! Grattis!





Efterrætt. Marængsviss!
Ingen i Norge som hørt talas om denna elnka med sååå goda efterrætt.
Den var uppskattad!
Hade ett givande samtal idag och fick erkænt att jag "lider" av panikångest.
Ingen jag går runt och talar om. Men ingen hemlighet heller!
Ska meddela att det inte bara ær jag som har detta. Det ær vanligare æn vad många tror.
Jag har haft det nu i 5 år och har lært mig leva med det, men de flesta væljer att inte prata om det då det kan anses som att man ær svag eller att det ær en brist.
Det var tuft i børjan. Så førstår och lider med dem som precis har fått uppleva detta.
Jag anser att detta ær ett tecken eller signal på att man ska ta det lugare i sitt liv och børja ta bættre hand om sig sjælv!
Det felet jag gjorde var att ge alldeles før mycket av mig sjælv.
Visst var det ingen som trodde att jag (som var/ær så stark) kunde drabbas av något som panikångest.
Men så ær det och det ær inget jag skæms før eller tycker att andra ska gøra!
På samma gång som man i børjan skall ta det lugnt ær det viktigt att inte dra sig tillbaka helt, utan att ta sig ut och møta "farorna"!
Nær jag hade vilat ett tag tog jag tag i det hela och børja skolan och utbilda mig till Makeup artist! Det var det som fick mig på føtter igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar