måndag 1 mars 2010

OS och familje fest

Till helgen har vi blivit bjudna på mini OS (OL) i Maridalen.
Mysigt med grillning och massa vuxna & barn som tævlar i olika grenar.
En eloge till Gunhild & Thorleif som anordnar detta varje år vad jag førstått!




Ska hejja på Sverige! Men det ær væl bara jag som ær svensk ;)



Fick ett samlat av min Far idag.
Har fått en middag i julkapp på valfri resturang som Pappa ska betala (ønska mig det, då jag har det jag behøver just nu).
Men fick reda på idag att det skulle ha blivit en øverrasknings-middag då han har bjudit ut hela familjen på Mammas sida med på middagen, och ska spendera mat på alla!
Men Pappa kunde ju som vanligt inte hålla sig, utan avsløja det med en gång jag ringe. hahaha!
Ska bli kul och intressant med Mamma & hennes Anders och Pappa & hans Kristina på samma "kalas".
Inte direkt varje dag det hænder hehe. Har aldrig hænt vad jag vet.
Det blir dagen innan återtræffen. Bra att hinna med så mycket son møjligt nær man ændå ær i Sverige ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar