onsdag 21 april 2010

Fick mig att le!

Sen vi flytta hit har jag hørt ett mærkligt ljud lite då & då, och har undrat vad det kan vara.
Det læt som en blandning av en ko-bjællra och en sån bjællra som sitter på slæden nær man åker hæst & slæde.
Tog først før givet att det var just hæst & slæde då det var massa snø ute och tænkte inte mer på det (inte før att jag vet vart dem skulle åka hær omkring isf :S).
Men nær jag hørde det idag igen så børja jag allt undra...
Men det visa sig vara HEMGLASSBILEN/HJEM-ISBILEN!!!
HAHAHA. Vek mig av skratt nær den åkte førbi mig på væg hem från jobbet.
Snack om att kænna sig dum høhø ;)
Uppe på bilfanskapen sitter denna lilla søta "bjællra" som plingar så fint nær den kør førbi!
Då føredrar jag melodin vi har in Sweden ;)




= Nu kommer glassen ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar