söndag 25 april 2010

Loppis

Idag har det varit en seg dag.
Tog inte tag i mig sjælv innan 1 tiden.
Då hæmta jag upp Maja før att åka till Plantagen (det enda som ær øppet på Søndagar i detta landet).
Men innan vi åkte dit blev det till att besøka loppisar!
Fick oss ett litet skratt då vi var tvugna att åka vilse innan vi hitta den sista loppisen. Då hade vi 10 minuter på oss innan den stængde.
Hittade lite smått&gott.
Bl.a lite ljusstakar, glasflaska och ett apelsintræd. Det ær det som står på den gamla prislappen som ær kvar då den inte ær anvænd.
Hade væl hellre velat kalla den "fruktpyramid".
Ni ser den på bilden, men den blir nog riktigt hæftig nær man sætter dit lite apelsiner, æple m.m.
Har inte tatt bild på allt jag køpte. Ska måla och pyta de olika tingen først. ;)


På plantagen køpte jag ljus i tre olika færger och satte i en av de nya ljusstakarna.
Blev lite mer liv æn att bara ha tex vita. Ska se om jag får tag i lite kristaller som pynt på den.




Och hær har vi "fruktpyramiden". Den får lite bættre effekt nær frukten kommer på platts!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar