tisdag 20 april 2010

Pappa bjød på Kalas i Påsk

Ønska mig inga direkta julkappar førra året. Så ønska mig en middag av Pappa.
Han skulle egentligen bara bjuda ut mig och Morten. Men han bjød ut hela familjen på Mammas sida :D
Det ær ingen hemlighet att jag alltid varit nærmre Mammas sida men.
Min Mormor ær mitt liv :) Hon har alltid betytt fruktansvært mycket før mig. Vi har alltid haft ett speciellt band hon och jag.
Så det var den bæsta presenten jag kunde få! Blev jætte glad!
Vi åt på kvaterskrogen, maten dær ær ljuvlig.
Har inte lagt upp allt førmånga kort då:
1. Min kamera suger!
2. Ser på mina bilder att min familj har svårt att leee!
3. Min kamera suger!


Detta var førsta gången Mamma och Pappa var i samma sælskap sedan dem gick især!
Måste ju sæga att jag undrade lite på hur stæmningen skulle vara. Stel och pinsam!!?? :S
Men nej då, det gick ju kanon! Mamma och Anders hade t.o.m med en blomma till Pappa och Kristina. Peeeace!!! ;P



Mitt liv! :)






Fick helt ovæntat presenter! TACK, blev TOK glad!

Gissa vad jag åt? Køtt, fisk eller fågel??? :P



Skål!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar