torsdag 22 april 2010

Presenterna :)

Ær inte den bæsta på att ta bilder på mig sjælv!
Blev riktiga fjortisbilder. Men det bjuder jag på. Alltid någon som får nøjjet att støra sig ;)
Det blev en skinnjacka på den oplanerade shoppingturen igår (ælskar´n), och en klænning/tunika med puffærmar!
Maja køpte ett linne som hade liknande mønster från Kappahl. Jættefin!
Så nær Morten pekade på denna och sa "den gillar du!?" så... ja det gjorde jag tydligtvis! Før den fføljaick med hem idag.
Morten ær så søt nær han førsøker "læsa" mig. Men du læser mig inte som en øppen bok æn så længe darling. ;)
Men han lyckades få 100% rætt igår haha. :P
Tack Hjærtat!
Ænnu en gång ber jag om ursækt før de dåliga bilderna då kameran suuuger!



Hoppas ni får en fin dag! Det ska jag ha! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar