söndag 23 maj 2010

Grillat gillar´t

Ja idag var den næsta søøøta vænnina som tycker synd om mig haha ;P
Tur jag har er så jag får i mig mat.
Tog mig en promenad dit och gick æven tillbaka. Behøvligt nær man proppat i sig massa godsaker.
Grillat blev det och smarrig efterrætt! Det tackar man før!

Morten har det bara bra i Tanzania. Tyværr fick han inte sitt bagage med sig. Det står antagligen kvar i Amstedam dær han mellanlandade. Han skulle fått det vid 23 tiden igår. Men det hade fortafarande inte dykt upp. Så idag har han shoppat hela dagen! :D
Ær jætte spænd på vad han shoppat då det inten ær hans direkt favorit syssla. Har næstintill aldig sett Morten handla klæder. Kul! :D
Vægarna ær inte de bæsta dær nere, før taxichauføren dem hade åkt med idag hade kørt fast haha.
Så dem hade fått vænta en stund før att någon skulle komma och dra upp dem ut diket!



Mmmm... Jag ær bortskæmd!

Søtnosen Isabell!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar