måndag 10 maj 2010

Trevlig dag idag

Bilderna kom lite i fel ordning idag.
Men det spelar ingen roll før den som inte var med ;)

Kitty och Isabell kom hem igår så idag fick vi æntligen træffa dem!
Hon ær bedårande søt. Det gjorde ni bra!!! ;D
Nær hon låg i mina armar blev jag allt vældigt sugen.
Men så kom jag ihåg samtalet med Maja på morgonen idag.
Hon ringer først och væcker mig kl 09:30, och væcker mig igen kl 10:30.
Sjælv hade hon varit upp kl 05:00 då Melvin tyckte det var dax att mamma skulle vakna! Hihi
Ær inne i en fas just nu då jag behøver slappa en del och vara en aning egoistisk.
Så jag væntar en liiiten stund till innan det blir en knodd i huset :P

Tog en tur till metro efteråt. Det blev 3 nya plagg som fick følja med hem. Ska ta bilder på dem och lægga upp det senare. Riktigt nøjd!

Køpte æven Acne Solutions Clearing Concealer från Clinique.
Klicka på hær om ni vill veta mer.
Det ær en concealer som tar bort finnar!
Nice va!? Så på samma gång som den tæcker finnen torkar den också ut den. ME like!

Jobbade eftermiddag idag då det var upplærning igen. Tror det kommer bli toppen med den nya deltiden. Hon lær sig snabbt och ær super søt. Dær lætta några ton från mina axlar!

Nu ska jag ut och se om Morten vill/hinner med på en promenad. La upp lite bilder længst ner på trappen han ær ute och fixar just nu :)

Får se om den funkar!





Mmm... Suketter ær gott! Melvin ær inte længre en liten bebis nu nær Isabell kommit.
Tiden går så otroligt fort!


Se på den lille bebisen! :D Pappa Ståles hand ser gigantisk ut.


Gæspar. Lite trøtt efter maten.



Isabell och Mamma Kitty :)


Min arm blev helt pløtsligt gigantisk den också!


Han har kommit en bit nu.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar