fredag 27 augusti 2010

Älskar Fredagar! Mår som bäst på jobbet då.
Haft en kanon dag tillsammans med min heltid Tonje. Vi har det så otroligt roligt tillsammans. Hon är alltid så glad & söt och vi skrattar mest hela dagen... ME LIKE!
Båda två sa det i munnen på varandra, att denna veckan gått sjukt fort. Känns som om det bara vore Onsdag, men det redan är helg. Trivs man på sitt jobb och dem man jobbar med då eller!? :D

Efter jobbet tog vi oss en runda på centret ihop och shoppa upp de sista pengarna som fanns på kontot! ;)
Underbar flickvän som jag är har jag köpt en present till Morten.
Han nämnde igår att han ville ha en ny kudde, så Malin lyssna på det och köpte en ny! :D
Hoppas han blir glad när han kommer hem.

Köpte även handdukar. Är otroligt trött på handdukar som inte trokar tort och som luddar! Hon i kassan garantera att dem INTE skulle ludda och att det bara var att komma och få pengarna tillbaka om jag inte var nöjd. VARDAGS-LYX-PROBLEM, haha. Men ni vet vad jag menar!? ;)

Hoppas alla får en mysig fredagskväll
Kram M


Den söta tjejen på Princess packa in kudden så fint så. :)


Blev en mysig filt också! Har mycket lila i vardagsrummet nu när hösten smyger på. Det är kos/mys att ha lite varmare färger runt om sig nu i kylan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar