lördag 21 augusti 2010

Oslo!

Heldagen i Oslo igår!
Hade en sjukt bra dag igår. Mötte upp Andreas vid 12 tiden. Så tog vi trikken upp till Solli och fika i över 3 timmar!!!
Tiden bara rann iväg. Inte visste jag att vi hade så mycket att prata om :P
Hoppa du snart kommer upp igen. :)
Mötte senare upp Ylva och tog en 3 timmars shoppingrunda. Hitta massa höstfina kläder.
Fick presentkort av Morten och av Maja & Fredrik på min födelsedag som jag äntligen fick shoppat upp. Kul kul.
Idag har jag jobbat! Klev upp tidigt och fixa iordning butiken. Det är mysigt att jobba Lördagar. Folket är lite gladare då och det smittar av sig. Men... haha... 1 minut innan jag skulle gå (hade bytt om och stod i dörren) kom det fram en kund och var vansinnig på mig! Haha.. otur ;P

Andreas satt och vänta på mig vid "det stora gula huset" Hahaha ;P
Foccacia, latte och morotskaka stod på menyn för Andreas och mig. Mmm... kan det bli bättre!
On Karl Johan, shopping :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar