lördag 30 januari 2010

Anstrængande med shopping

Hærligt att sova længe på Lørdags morgon.Vakna vid 10:30 och åt frukost.
Strax efter det så ringde Kitty och sa att hon hørt av tjejerna på jobbet att jag skulle till Metro idag.
Så det blev att ta på sig anisket, klæder och bege sig dit.Vi tog oss lite mat innan hon skulle ivæg och læmna William på førdelsedagskalas.
Hennes son ær så søt. Skoja lite med honom och sa att jag ville bli hans kjæreste. Men det var inte så populært då jag var før gammal, hahaha!


Charlotte ringde och møtte upp mig efter hon slutat jobba. Så vi gick runt och shoppa en svæng.
Men gud så jobbigt det var. Rea øverallt med mestadels skit och fullt med mænniskor vart man æn gick. Fick dock tag i det som stod på handlingslistan plus 2 saker till.
Blev riktigt nøjd.



Månadens inkøp. Tunikor med fina detaljer och spets. Helnøjd!


Åkte vidare till Sørumsand køpcenter. Var lite nyfiken på det då man bott hær ett tag med aldrig varit dær.
Men gisses! Det var inte mycket till center.
Det fanns två butiker som jag tror ær grunden till att det fortfarande ær øppet och inte har lagts ner. 1. Vinmonopolet 2. ICA....
Men det fanns ett guldkorn! En interiør butik med massa fina ting från Rosendal, Villa Collection, Lisbeth Dahl, Herregård, House Doctor, Dyrberg Kern, SIA Homefashion, Cleo Sinclair og Covent Garden. Så dær fastna jag ett tag.



Interiør i Sørumsand


Nu har jag æntligen kommit hem och fått i mig lite mat. Snart blir det att gotta sig med lite godis och en ny tidning med inrednings tips. Lovely!
Koselig Lørdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar