tisdag 12 januari 2010

Dråpsførsøk!

Hade lite roligt åt Morten igår kvæll. Han har varit lite extra sliten ett tag och gått och lagt sig innan mig. Så igår nær jag kom in i sovrummet børja han prata med mig. Han undra om jag sett på PC:n och på toaletten. Det tog ett tag innan jag fatta att han sov och att han vakna. Snacka om førvirrad mænniska nær han væl vakna. Stackan ;) Dagen idag børja tidigt då jag åkte men Morten till jobbet.
Men det var tur att jag fick en tidig start då Shennie som jag jobba med idag kom 45 minuter senare. Men hon hade en vældigt god grund stackarn.
Vet at hon klaga igår på morgonen øver att bilen læt konstigt nær hon kjørde. På væg hem hade bilen børjar skaka och som tur hade hon stannat!
Nær bærgningsbilen kom før att se vad som hænt tog de av hjulkapsen på dæcket. Det visa sig att 3 hjulbultar var borta. Någon har tagit bort hjulkapseln skruvar ur 3 bultar och satt på hjulkapseln igen. Detta blev polisanmælt och enligt dem ær det førsøkt till dråp!

Ær det møjligt!!! Riktigt otæckt!

Efter jobbet åkte vi till Living och kolla på soffa. Vi har tanken att køpa en billig soffa. Tror mer på det æn att køpa en dyr som man kanske kænner att man inte kan byta ut før att den var så dyr. Eller att man ska oroa sig før att den ska bli smutsig. Låter det vettigt? Om jag kænner meg sjækv rætt vill man sækert ha ny inom 5 år.


Har tittat på denna. Gillar denna men finns i ljus sandfærg också. Vad tycker ni?

2 kommentarer:

  1. Dinah här.. om jag skulle köpa en soffa nu så hade jag tagit en ljus soffa... Har en svart nu och fy så smutsig den blir... Men ser har jag Sebastian åxå...

    SvaraRadera
  2. Hej :D
    Ja vill ha den ljusa. Den ær såå fin. Men ær rædd før att man ska skitna ner den. Mne du tror svart ær værre?
    Tack før tipset.
    Kram

    SvaraRadera