måndag 18 januari 2010

Hollywood fruarna ;)

Har precis tittat klart på premiæravsnittet hær i Norge av Svenska Hollywoodfruarna. Måste bara sæga hahaha. Skæms næstan før oss Svenskar!
Men kommer nog fortsætta se på det iaf. Gillar drama och mænniskor som læmnar ut sig totalt. Specielt nær dem gør bort sig men massa pinsamheter. Synd bara att de ska vara svenskar ;)


IPhonen ær igång och mitt hjærta har hjælpt konfigurera telefonen. Han ær bæst!


Har funderingar på att ta en manikyrkurs. Tog en kurs våren 2008 och blev då diplomerad makeupartist. Men tyckte inte det var någon hitt. Inget jag vill hålla på med iaf. Så ringde till Tone Lise Akademin (nagelskolan) i Oslo hær om dagen och kolla priser och om akryl eller gele var bæst. Fick inget vettigt svar, så jag tror det får bli akryl. Mest kænt bland folk.


Helt fatastiskt att denna måndagen gick så fort. Bara 4 dagar kvar. Ælskar nær måndagen ær øver. Då kan jag se att veckan har ett slut.

Någon som møjligtvis delar samma søndags ångest som mig? Kvittar om jag haft en underbar lørdag, ær bakis eller haft en lugn hemma kvæll. Hatar søndagar. Kan egentligen inte slappna av på hela dagen. Efter att frukosten ær uppæten på søndags morgon ser jag bara måndagen framfør mig.
Måste få bort den ångesten. Varfør lægga en hel dag på sånt trams.

På Fredag ær det fest på G. Med alla butikschefer på Samson. Ser fram emot god mat, trevligt sællskap och en & annan flaska vin hehe ;)
Brukar alltid bli fart på festerna efter några flaskor øppnats. Ska bli kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar