söndag 24 januari 2010

Tristess!

Snacka om vilo-dag. Har hørt att det ska vara nyttigt att ha tråkigt ibland. Men det driver mig næstan till vansinne. Gillar att ha något att gøra varje dag.
Men nær vi får huset vill jag lova att det aldrig tar slut på saker att gøra!
Har t.o.m fått både frukost och middag serverad. Frukosten var underbar.
Men mina små minipizzor smaka brænd gris. Stod en aning før længe inne i ugnen ;)


Har væl motvilligt sett på Discovery och national geographic hela dagen. Morten ær ett stort fan av dessa kanaler. Visst finns det mycket intressant dær.
Men før mig som inte har flygsetifikat eller haft egna lastbilar, grævmaskiner m.m. ær det ingen højdare med program som enbart handlar om detta.
Har somnat istællet och suttit vid datorn. Men nu vill jag snart byta kanal kænner jag innan jag dør av tristess!


MVG!


IG, Hehe ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar