måndag 25 januari 2010

Slitet och glanssløst hår? Jag har hittat løsningen!

Idag var det næra jag fick jobba hela dagen. Men tacka gudarna att hon som skulle jobba kænde sig tillræckligt bra før att jobba.
Fanns ingen att få tag på idag. Rænka och kom fram till att jag ringde øver 25 olika nummer. Det var kris på många av butikerna idag.
Fick rensat min telefon lite då jag ringe till tjejer som snællt svara att de inte hade jobbat på Samson på øver ett ær...hehe.


Min heltid ær fortfarande sjuk p.g.a att hon har ont i sin arm. Så det ær ett jækla pussel om dagarna med att få ihop det med personal.
Kunderna har børjat undra varfør jag har nya tjejer varje vecka. Så det ska bli vældigt skønt att få svar på om hon ska tillbaka eller inte, så jag i så fall kan anstælla någon ny och få ordning på butiken igen.
Helt underbara tjejer som jag jobbat med. Men det børjar bli lite masigt att ha ny upplærning på alla "nya" tjejer varje vecka!


Nu till ett underverk jag hittat før trøtt och glansløst. En inpackning/balsam från Aussie. Den har snabbt blivit en favorit som jag nu anvænder varje gång jag duschar håret.
Det bæsta ær att man bara behøver ha i den i 1-3 minuter och sen ær det bara att skølja ur.
Den kosta lite mer æn de andra. Men lovar att det ær vært det!

Aussie 3 minute miracle luscious long finner du på Kicks før ca 125kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar