onsdag 27 januari 2010

Köööö!


Fy før køer!
Idag har jag suttit i bilen sammanlagt i 3,5 timma!!!
Ok, 1 timma var p.g.a av ett STORT misstag av mig sjælv!
Fick stressa ivæg før att hinna på møte inne i Oslo och "råka" glømma mina nycklar. Typiskt...
Kom enda fram till dørren hemma innan jag insåg detta misstag.
Trøtt som en gris och otroligt kissenødig fick jag motvilligt sætta mig i blien och køra till jobbet igen. Men vad gør det om 100år?
Inte før att tjata, men i dessa lægen så længtar sjukt mycket tills vi flyttar. Bara 1,5 måndag kvar :D

Snart ær det dax før Alla hjærtans dag-bal i Sverige. Har redan fixat klænning. Ska bli kul att træffa alla igen.
Helt fantastisk att mina tjejer dær hemma kom på denna ideen. Tror det ær ca 100st som har betalt och ska komma. Kul att det hænder något i munkis och att jag får chansen att se alla på en gång. Længtar!



Morten & Jag hahaha

Såg i måndags att det finns några dær ute som læser min nystartade blogg, ca 300 på en vecka. Kul!!! Skriver vidare jag vetty ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar