måndag 15 februari 2010

Bilder från helgen

På Søndag fick jag alla till att komma upp till Mormor och mysa.
Hærligt att træffa alla igen.
I Norge var det igår inte bara valentine day utan också Morsdag.
Så jag hade tagit med mig en morsdags tårta och lite presenter till Mormor & Mamsen.


Lørdagen på balen var fantastikst.
Kul att så många kom. Blir nog en bal till næsta år igen.
Tusen tack Maria, Angeliqa, Samdra och Veronica.



Bal dax
Bal fina.




Køpte vægg-text till Mamma.
Det var en uppskattad gåva!


Mormor har allt hon behøver.
Så hon fick smaksatt kaffe. Det var riktigt gott!





Lite chokladtårta var vælkommet.




Gudmor Gitte & Anders



Familjen. Bara Camilla & LO som saknas, men dem kom tillslut dem också.


Min ælskade Mamma & Cia. Min yngsta moster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar