tisdag 16 februari 2010

Kan jag få komma in i min bil TACK!

Ælskar nær måndagen och tisdagen ær øver. Då ser iaf jag ett slut på veckan.
Chatta lite med Ylva igår (hon har ingen mobil ænnu) som flyttat upp till Oslo i søndags.
Hade tænkt flirta lite med henne om utgång till helgen.
Fick mersmak efter denna lyckade helg ;)
Har saknat Ylva hær upp. Hon sætter lite fart på vardagen.





Ylva och jag på Holmenkollen - førsøkte få henne att flytta - lyckades ;)
Kom ut till parkeringen idag och skulle glatt hoppa in i bilen och åka hem.
Detta ær en parkering endast før oss som jobbar på centret.
TROR ni jag blev arg nær jag kom ut och såg det hær!!??
Ær det møjligt!? 1 cm marginal mella backspeglarna!!!




Satte en søt liten lapp på rutan om han/hon
møjligtvis kunde parkera så man kunde komma in i sin bil!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar