torsdag 25 februari 2010

Grattis

Først och fræmst vill jag sæga
GRATTIS PÅ FØDELSEDAGEN MIN ÆLSKADE MOR!
Jag ælsker dig av hela mitt hjærta!


Och nu en annan glad nyhet!



Ja då var det gjort! Lægenheten ær såld. JIPPI!!!
Nu ær det bara att børja packa resterande som ær kvar, och kasta det som inte får følja med till det nya hemmet!


En av mina deltider går numera på kryckor i 2 veckor. Så det får bli att jobba helg før 3 helgen i rad. Ja ja, det kan inte hon rå før!
Det går helt fint nu nær vi inte fått huset ænnu. Men sen hade det varit kul att få ordna och dona med det på helgerna. :D
Hade ingen personal før imorgon kvæll heller. Men underbara ælskade Susanne tog det passet. TACK!
Kom ihåg sist då jag ringde øver 35 nummer før att få en vakt... INTE kul!
Så som tack skojja jag till det lite och køpte fredags godis.
I Norge har dem nu kopierat OLW:s reklam med fredagsmys. Men men mærket KIMS.
Hahaha. Så imorgon får Susanne fredagskooooos men KIMS på jobbet. ;)

Jag skrev "Tack før hjælpen imorgon. Snart blir det Fredagskooooos! " ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar