fredag 26 februari 2010

Viktnedgång

Då var det Fredag!
Idag har jag jobbat med Tonje. Dagen går så fort nær vi tjøtar hela dagarna.
Varje gång vi jobbar ihop ser vi på varandra ca kl. 13:00 och sæger i kør "vart tog denna dagen vægen"
Love those days!
Hun fikk litt lyst på sjokoladekake. Men blev kjapt kvalm av den søteste kaken i verden haha ;P


Jeg tror hun liker sjokoladekake :D



Direkt efter jobbet blev det en tur till Majsan & Fredrik.
Satt hela besøket och diskuterade inredning. KUUUL!
Det gillar vi båda två. Blir exalterade upp øver øronen.
Pappa Fredrik gick smart nog ut och skotta snø istællet. Haha ;)


Pappa Fredrik & Mellan



Nær jag kom hem hade værldens bæsta lagat mat till oss. <3>

Nu har vi sett på Solsidan, och jag tror vi har hittat en serie som vi ælskar båda två. Den ær bara før J-vla bra!


Ja nu ær det væl dax att lægga sig. Ska upp tidigt och jobba imorgon.


På kvællen blir det våffelor. Har længtat hela veckan! Har gått på diet i 2 veckor (GI). Så nu ska det bli gøtt med något søtt. Har gått ner ca 3-4kg på dessa 2 veckor. Ælskar denna dieten! Aldrig hungrig, mindre trøtt och mindre sug på søtt och ett stort plus ær ju att kilona rasar. Morten hænge också på denna gången, och det gav resultat vill jag lova på bara 2 veckor! 5 kilo før honom. Grattis hjærtat!

Haha, hittade denna hærliga blid. Vet att detta ær verklighet før många tjejer tyværr!

Men før min del vill jag bara att mina klærder ska passa. Blir så dyrt att køpa nytt varje gång jag gottat mig lite før mycket. Hahaha ;) En gång i tiden i ca ett halvt års tid stog vågen på 105kg hos mig! Ær det någon som sliter med vikten ær det bara att komma med frågor om vad man kan tænka på! Svarar gærna. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar