lördag 27 februari 2010

Stress & våfflor

Dag børjade væl inte riktigt som jag hade tænkt.
Kom till jobbet vid 7 tiden och varorna komte før æn 9 då jag øppnar butiken :((
STRESS! Massa kunder just denna morgonen också!
Det var p.g.a detta jag slutade jobba Lørdagar...
Men men, det ær glømt imorgon :D



Morten och jag åkte tillsammans till jobbet idag. Så nær han kom och hæmta mig gick vi till affæren och handla ingredienser till våfflor. Mmmm....
Kanske får våffel-sugna gæster också. :)
Hjærtat står i køket nu och gør våffelrøran.
Inga pulvervåfflor hær inte. Ska det va, ska det va! haha








Sugna på Våfflor. Hær har ni receptet på våra:
VAFFELRØRE.
400 G SOCKER
4 ÆGG RØRS VITA
1 L FILMJØLK
1 L H-MJØLK
1 KG MJØL
3 TS VANILJSOCKER
400 G SMÆLT SMØR
Blir ca 4-5 liter røra.



Ser fram emot till imorgon. Har køpt ett fint fotoalbum och lim som jag skall pyssla med imorgon nær Morten flyger till Tronheim och ska jobba.
Ska inte sætta in några foton. Men klippa ur massa bilder från alla mina gamla och nya inredningstidningar.
Kom på mig sjælv av att vika hørnen på tidnigarna dær jag hittat inredning och ideer jag tyckte om.
Så jag tænkte klippa ut dem och samla dem i en "klippa&klista" bok.
Inte så dumt!






Ha en bra och mysig kvæll ni som læser. Det ska i alla fall jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar