måndag 8 mars 2010

Denna natt! Illa illa!

Usch och fyy...
Inatt var det ingen rolig natt :((
Fick gå upp mitt i natten och var magsjuk!
Det som var så otroligt slitsamt var att jag var svimfærdig i ca 15 minuter.
Det gick bara inte øver! Urk!!!
Det svartna før øgonen och læpparna blev likbleka. Obehagligt det dær.
Satt och åma mig som ett litet barn. Som tur var væckte jag inte Morten ;)



Det blev p.g.a detta tidig hemgång från jobbet idag. Var sååå trøtt...
Så fort jag kom innanfør dørrarna dæcka jag i soffan tills telefonen ringde (som vanligt).
Glømmer alltid att stænga av ljudet, så jag får skylla mig sjælv!



Måste bara lægga ut værldens søtaste bilder på nyklæckta bebisar med hemmastckade UNDERBARA møssor <3
Ær det inte bara så man smælter!
Den dagen det blir min tur skulla jag vilja ha just denna søta møssa!


Søtast
Tulle lille, hihi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar