tisdag 9 mars 2010

Tankegångar



Ja idag har det varit en sådan dag som tanken heeelt har gått till vad jag vill gøra i framtiden...
Hænde en liten incident på jobbet idag som fick mig att inse att jag ær en aning trøtt på mitt jobb!
Tar det inte personligt och kritik ær bra, man lær sig mycket på det. Men det finns måtta till otrevliga mænniskor och vad man ska stå ut med!
Jobbet står också på ett sætt still, hænder inte så mycket mer.
Ja ja. Men vad ska man hitta på? Hade varit extremt tråkigt att læmna alla goa mænniskor på Samson. Men dem finns ju alltid kvar.
Så vad vill jag jobba med, eller ær det dax att sætta sig i skolbænken igen!? :S
Ær det någon dær ute som har førslag om vad som kunde varit kul att testa på inom jobb eller skola?
Kom gærna med førslag isf.


Men først och fræmst blir det till att koncentrera sig på flytten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar