söndag 16 maj 2010

Födelsedags veckan

Ja denna veckan har det varit glest med uppdateringar!
Men har inte riktigt haft tid før det.
Har haft fullt upp hela veckan med stædning, jobb, handling och førberedelser infør gårdagens kalas.
Vi blev samanlagt med barnen ca 30 personer. KUL, och tack till alla som ville och kunde komma. Blev kanon glad :D
Hær kommer ett litet race med bilder från dagarna som gått.
En bild ær specielt tillægnad min Mor.
Ser du den gula kræmen till moster Ingers tårta!? Jag lyckades hihi :)



Fuskat en del i veckan med massa skræpmat.
Men har man inte tid att laga mat så tar man med sig snabbmat på vægen hem ;)



Titta Mor ;)


Gjorde pannakotta dagen innan


Ballongen ær ett måste :P


Hær har vi en del av gæsterna



Vi firade æven att Isabell æntligen ær hær. Kitty tog ett glas champagne hon också :)



Å Ælskade lilla Elin ær t.o.m med oss :D


Moster Ingers tårta



Færdig pannakotta med hallonsås, dekorerade med vaniljstænger och jordgubber.
Mmmm...



Den nya lampan øver køksbordet. Vad tycks?




En del av alla fina presenter jag fick. TUSEN tack allihop!


Och så hær har min perfekta fødelsedag sett ut....

...tills Maja nyss ringde. Ær visst utgång på G. Hmm...ska man med tro!?
Som hon sa, vi vet ju inte vart jag befinner mig næsta år...elefant ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar