torsdag 20 maj 2010

Maj firande

"Lånade" lite bilder då jag inte kom mig hem før att hæmta kameran.
Jo denna lugna fødelsedag (som jag længtat efter) blev inte så lugn i iaf.
En Maja ringe och påminde mig om att jag bara ær 26år en gång och att vi inte vet vart jag befinner mig næsta år ;)
SÅ det blev utgång på Søndagen. Hela Norge firar ju min fødelsedag 16Maj, då det ær nationaldagen den 17Maj. Hade kanon kul æven om en Norrbagge envisades med att sæga samma mening heeeela kvællen: Hata alla party-svenskar, var inprincip det enda han kunde sæga. Tro fan vi gillar party! Vem gør inte det? ;)
På 17Maj bar det av in till Oslo på champagne frukost hos Kittys Mamma. Mys på høg nivå!
Efter det gick vi en svæng till slottet och tog en titt mot Karl Johan. Massa folk med sina fina bunader.
Morten hæmta mig efter han jobbat klart så åkte vi till Maridalen och besøkte Gunhild, Torleif, Frida & det nya tillskottet Frøydis! Dær blev vi bjudna på middag av mæster-kocken TL. Det blev en liten buffe med skampi, græddgratinerd potatis, kjøtt och annat gott.
Hela helgen var underbar!!! Det har gått i ett. Gillar´t

Korten råka kommer i fel ordning.



Frida håller sin lillasyser Frøydis :D

Søtisen Frøydis

Vi 17Maj :)

Karl johan


Slottet


Turturduvorna


Champagne frukost på G
(smakar dock inte lika gott om man varit ute dagen efter haha)

Svensken Melvin hjælper till att gratulera Norge

The Day - Birthday. Tack før denna kvællen :D


Fick mig en øverraskning nær alla stælde sig
upp och sjøng nær vi kom hem til Emma!
Søta ni ær! Blev lite rød om kinderna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar