lördag 22 maj 2010

Piloten min :)

Læmnade Morten på Gardemoen igår eftermiddag.
Så efter 14 timmars flygresa var han framme i Tanzania. Spænnande!
Men hjærtat, sæg till malaria-myggorna att hålla sig borta från dig!
Så vad gør man nær karln i huset åkt ivæg?
Jo det ær så att jag har en underbar væninna som underhåller mig och ger mig mat så jag klarar mig hahaha ;)
Igår blev det grillat i de perfekta sommarvædret, mmm...
Idag var det først IKEA som stod på schemat sen 1 timmes promenad och till middag blev det løvtunna *PANKAKOR* med fruktsallad, grædde, sylt och socker. Kan det bli bættre!?
Så det går ingen nød på mig Morten. Maja føder/gøder mig hehe ;)

Denna kvællen har jag tillbringat på en Skype-dejt med min Gudmor. Alltid lika kul att prata med någon hemmifrån. Seciellt familjen så klart. Ska kanske dejta Mormor imorgon.
Mamma! Nu ær det dax før dig att skaffa skype! Vad jag begær va, feel the pressure!? Om planerna går som planerat, blir det bæst før din plånbok! haha ;)

Tar farvæl av hjærtat. *Lykke til kjæresten*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar