fredag 13 augusti 2010

Ännu en vecka

Oj, tider rinner iväg!
Hänger inte riktigt med. Full fart helva veckan. Hade "svärfar" på besök i Måndags. Han hjälpte oss att rätta upp dörren vi satte in nere. Typisk att det ska vara fel på allt man köpet.
Emil hängde med. Han satte sig först framför TV:n (hans favorit syssla). Så han blev ganska snopen när jag bara kom in och stängde av den och släpa ut honom på en promenad hehe ;)
Ond jag är! Men tycker det är bättre att han kommer ut. Han fick en glass när vi kom fram till butiken ;)
Efter dem åkt tog vi en tur och hämta 42 panelplatter som vi beställt till nedervåningen. Fy vad tungt det var att bära in i källaren!
Tisdag åkte vi till andra sidan Oslo och hämta golvet vi beställt. PUST! Märks att man inte tränat på ett tag!

Onsdags så fick jag ett samtal av Gunhild och vi belv bjudan på raklett! MYS!
Söta Frida sprang fram till mig när vi kom och hade målat världens finaste teckning till mig. Blev jätte glad. Goa unge ;)

En är en väldigt populär "elektrisk grill/fondy" middag. Dem hade plockat fram massa gottigott och fick t.o.m en balieys etfer maten. Sen slet jag bort bebis Frøydis ur pappas armar. Ond igen ;P
Ville mysa med bebis en stund. Hon är ju såå söt den ungen. Krulligt svart/brunt hår med blond utväxt. Blir en blondin till i den familjen.


Raclette


Fridas fina teckning som skal föreställa Frida som rider på min rygg. Frågade vad det var som satt på sidorna på mig, om det var mina händer kanske!? Men det var Frida som hade högklackat på sig haha...härliga unge!

Hade "möte" hemma igår med min nya heltid (gamla deltid) Tonje. Nu tror jag kaffelivet kommer bli en hel det bättre. Fasta rutiner och nya idéer! Me like!
Efter en stund som även Gunn, en annan av mina deltider. Så det blev att sitta i solen och dricka några cider. Inte dumt!

Imorgon blir det Cowboyfest! Hoppas det blir kul! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar