tisdag 17 augusti 2010

Lite sköjsigt om moi!

1. Var du ett lugnt eller busigt barn?
Svar: Lung. Det sa är vad Mamma säger i alla fall ;)

2. Vad föredrar du, sol -eller snösemester?
Svar: SOL så klart. Vi lever ju i vinterlandet ju! :(


3. Vad tror du att du gör om 5 år?
Svar: Hmm... Har ett jobb jag trivs med och som jag växer i! Ungen har väl kommt då och jag har ett nytt kök i huset haha

4. Hur ofta läser du böcker av egen vilja?
Svar: Böcker?

5. Vilken kändis hade du helst blivit sedd med?
Svar: Freddie mercury <3 Men det kanske inte räknas då han är död :S


6. Hur är du klädd just nu?Svar: Svart från topp till tå. Går i sorg :P

7. Hade du någon favoritsyssla som barn?
Svar: Oj... hmm Äta godis haha

8. Har du åkt ambulans?
Svar: Japp

9. Vilken är din favoritalkoholdrink?
Svar: Strawberry daquiri

10. Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på?
Svar: Italienska.

11. Har du varit på någon musikfestival någongång?
Svar: Nja. Kanske :S

12. Har du gjort något denna månad som du är stolt över?
Svar: Jobbar aset av mig!

13. Vad är det mest konstiga du har fått som present?
Svar: Raclette hahaha. Julklapp av Morten. Hade inte en aning om vad det var, då det inte är så vanligt i Sverige. P.s Fick en iPhone några veckor senare haha vet inte riktigt om han inte trodde jag var nöjd!? Men det var jag! Visste bare inte var det var just då. GUD vad jag skrattar när jag tänker tillbaka på de :D 

14. Är du trevlig mot telefonförsäljare?
Svar: Om dem ger sig i tid, ja.

15. Vilken film såg du senast på bio?Svar: Eclipse

16. Kan du nämna tre skånska ord?
Svar: Häst, stekpanna, blomma! Visste inte att skåne inte längre hade Svenska som modersmål!?

17. När känner du dig som snyggast?
Svar: När jag får en komplemang av någon jag älskar.

18. Har du någon extrainkomst utöver det du jobbar med/pluggar till?
Svar: Nä, det får hålla med 1 heltidjobb!

19. Vilket practical joke/hyss som du har gjort tyckte du blev mest lyckat?
Svar: Hmm... svårt! Kommer inte ihåg. Lurar min personal lite då och då. Men kommer inte ihåg något speciellt just nu. Busig chef ;P

20. Vilken låt lyssnade du på senast/just nu?
Svar: Kylie minogue - all the lovers! Kolla inte hennes musikvideo. Klicka HÄR. Lovely!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar