lördag 28 augusti 2010

Lördagen

Mys dag idag. Morten var söt och fixa frukosten som var klart precis i tid till jag stod upp. Det tackar vi för.
Efeter lite soffahäng gjorde vi iordning oss och stack en sväng till Metro center för att luncha med Tonje & mysa till det lite extra med en lördagsfika.
Efter det åkte Morten och jobba medans jag stanna kvar och handla lite.
Slog en pling till Kitty som var hemma, så jag tog mig en promenad över till henne.
Vi har suttit och tjötat om allt mellan himmel&jord. Myst med isabelle en hel del idag, hon är ju bara för söt (lite bebissjuk blir man allt).
Kitty var snäll och bjöd på mat, å det kallar jag lyx! Slapp jag laga mat ensam till mig själv. :)
Efter maten kunde vi inte hålla oss ifrån de enorma cookies med massa stora chokladbitar i som låg och bara vänta på oss. Så det blev kaffe cookie till efterrätt. Mums!
Ingen fara om vi lägger på oss, får bara mer valuta för pengarna sen då ;P haha

Kom nyss hem och ska slänga mig på soffan en stund. Sen blir det städning av huset (blä!). Ska i alla fall börja idag och ta resten imorgonn hehe ;)


Det var sjukt goda cookies Kitty bjöd på! Kommer gärna tillbaka och äter fler ;P


Hoppas alla får en underbar Lördags kväll!
Kram på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar