söndag 29 augusti 2010

Zumba Fitness Trailer

Ja, nu har jag testat zumba! Höll på att ge upp redan vid introduktionen. Stod i vardagsrummet och skratta åt mig själv och undra varför jag kom på en så dum idè som att prova detta!
Det var så sjukt svårt, speciellt för min del som inte har någon som helst krdinationsförmåga!
Men när musiken sen sattes igång och man dansat till ett helt pass så föll bitarna på plats av sig själv.
Undrar vad Morten tyckte när han kom hem från jobbet och såg en stuttsande Malin framföt tvn. ;P


Rekomenderar alla att ge det en chans. 



1 kommentar:

  1. Hejsan, det var jag som frågade om varför du gick upp till 105 kg och har inte haft tid att läsa i din blogg förrän nu men nu läste jag svaret. Jag blev nyfiken på hur du lyckades ta dig ur depressionen? Känner mig själv "ur form" i perioder, inte deprimerad kanske, men på gränsen. Tar du någon medicin nu eller pratar med någon? (ps hoppas det är okej att jag frågar)

    SvaraRadera