torsdag 2 september 2010

Veckan som försvann

Denna vecka har gått kusligt fort! redan Torsdag och jag ska åka hem till Sverige om några timmar tillsammans med Svenne :D

Nå vad har hänt! I Söndags var vi hos Mortens Kusiner på födelsedagskalas. Mys, men våfflor, glass och tårta, mumns.
Tisdags var vi på ettårskalas till Maja&Fredriksens Melvin! Shit att det redan gått ETT HELT ÅR sedan lillfisen föddes!
Igår Onsdag så hade jag trevligt besök av Eriksson som kom och drack kaffe och tjöta ett par timmar. Alltid lika trevligt när han kommer.
Sen har jag och Morten varit på ducktiga sååå. Vi har varje dag gårr ut på en kvällspromenad på minst 30min! Ska bara få in zumban lite mer så är jag helnöjd ;)
Jobbet går fint och flyter på utan problem. Nästa vecka har jag driftsamtal med chefen, och det ska bli riktigt spännande och se vad dem har att säga.
Nu när jag drar till Sverige kommer jag inte ha tid att blogg speciellt mycket. Tar tag i det på Måndag när vardagen sätter igång igen ;)
ALLA som vill med ut på Lördag... HÖR AV ER ;)

Här kommer ett bildregn från Melvins födelsedag. Orka inte välja så tog med alla jag tyckta var bäst ;)
Vi köpte ett bollhav till honom... skojjar du att det blev uppskattat!!! Ungen blev helt i extas när vi kasta ut alla bollarna samtidigt på golvet :D *Lyckat*

Hoppas alla får en fin helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar