lördag 11 september 2010

Veckan som varit

Oj oj oj, äntligen är det snart slut på denna veckan.
Sjukt mycket som har hänt som jag inte riktigt kan skriva här. Men bloggat har jag då absolut inte hunnit/orkat med.
Förra helgen var jag i Sverige. Tack åter igen alla som förgyllde mig helg!
 När vi var på G hem till Norge igen börja bilen koka då fläktremmen hade gått av. Jag fick sitta ensam i bilen och vänta i en timma då vi hade stora burar med fåglar med oss som jag var tvungan att passa.
Så efter en kort nattsömn Söndag till Måndag så starta jobbveckan med massa chock besked som fortsatt hela veckan.
Kitty har räddat mig på kvällarna med lite "peptalk", trevligt sällskap och lagat mumsig mat till mig hehe ;)
Veckan avslutades väldigt bra med att Tonje (min heltid) var här igår. Vi hade möte medans Morten laga mat åt oss. MYS!

Morten jobbar idag och jag kan få lov att "ha det lite tråkigt". Behövligt att andras ut efter denna fartfyllda vecka :D
Så nu blir det slappisdag fram till 19:00 då jag ska fixa till mig för att sedan dra på Egon (restaurang) men alla tjejerna på från jobbet. Det skall bli kos! Efter det får vi se om jag orkar med att ta sig in till Oslo och festa loss ;)

Hoppas alla får en underbar helg
Kram


Söta Tonje myser i soffan medans maten är på G
Söt!
Mamma och jag var och besökte älskade Moster Ingers grav när jag var i Sverige :)
Det blev 20 underbara roser och en vacker liten skyddsängel :)
Jag & Maja före utgång! Konstigt nog blev det inte så många bilder när vi väl var på krogen hehe. Konstigt det där ;)



Söta Mor hade gjort det mysigt med kräftskiva (kreps)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar