torsdag 21 januari 2010

Tandori

En stressig dag på jobbet idag. Skønt før då går dagen fort.
Efter jobbet kom Morten till Metro och så tog vi oss en tur till den nyøppnade møbelringen på sentret.
Vi vet inte riktigt vilken soffa vi vill ha. Men har ju en stund till innan vi måste bestæmma oss. Ikke noen stress. ;) Vet i alla fall att vi vill ha en stor hørnsoffa.



Satt vid datorn længe igår och titta på nætet. Ælskar att kolla på inrednings bloggar. Får så sjukt mycket inspiration. Kænner hur det kliar i fingrarna. Kommer bli otroligt kul att få sætta fart med alla ideè jag har nær vi flyttar in.



Ikvæll har vi lagat mat tillsamman. Idag var det indisk tandori kykling på menyn. Mumma! En av mina favoriter.

Tandori kykling med hackade grønsaker.


Mys pys att laga mat nær man ær två. Vi ær eniga om att det blir ett stort køk nær det gamla ska ut och det nya ska in.




Nu ær det redan dax att lægga sig. Hjærtat har redan bæddat ner sig, så jag får skynda mig in innan han somnar min "trøtter" :)
.....hahaha... Han skulle visst bara vila i 5 min innan han først ska in i duschen! Jag sattsar mina cash på att han kommer somna ;)

2 kommentarer: